Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärDu kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Du kan även kontakta oss via formuläret.
Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.
Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.
Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.
Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.
Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.