Kontakta oss

Support formulär

Välj den kategori din fråga gäller

Min fråga handlar om

Boka tid
Betalning
Mitt konto
Presentkort & Friskvårdskort
Faktura
Tjänsteutövare

Övrig information

Bilagor

Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.

Säkerställ så alla uppgifter stämmer innan du skickar in formulär till vår support.

Kontakta oss

Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.

Vanliga frågor

Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Du kan även kontakta oss via formuläret.

Jag vill ta bort mitt konto.

Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.

Jag saknar en bokningsbekräftelse.

Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.

Läs mer: här

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto. Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.

Jag behöver hjälp med mitt konto

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer