Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.
Återbetalningstiden beror på betalsätt.
Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.
Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här