Tjänsteutövare

Tjänsteutövare

Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss. Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.

Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.

Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.

Behöver du komma i kontakt med oss?

Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.

Till formulär

Vanliga frågor

Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.

Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.

Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället. Du kan se giltighetstid genom att ange koden här

Giltighetstiden står även angiven på presentkortet.

Obeservera att Friskvårdskort har en giltighetstid som beror på datumet det köptes. Giltighetstid för friskvårdskort står vid köp och på kvittot.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer