Kontakta oss

Support formulär

Välj den kategori din fråga gäller

Min fråga handlar om

Boka tid
Betalning
Mitt konto
Presentkort & Friskvårdskort
Faktura
Tjänsteutövare

Övrig information

Bilagor

Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.

Säkerhetsställ så alla uppgifiter stämmer innan du skickar in formulär till vår support.

Kontakta oss

Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.

Vanliga frågor

Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.

Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.

Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här

Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.

Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.

Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället. Du kan se giltighetstid genom att ange koden här

Giltighetstiden står även angiven på presentkortet.

Obeservera att Friskvårdskort har en giltighetstid som beror på datumet det köptes. Giltighetstid för friskvårdskort står vid köp och på kvittot.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer