Jag har tidigare uppskattat behandlingarna hos Brown Borås och tycker att personalen generellt är väldigt trevlig och professionell. Tyvärr blev jag besviken över hur en situation nyligen hanterades av Rebecka, som är chef och grundare.
Jag missade min tid med 20 minuter på grund av sjuka barn och tappade bort tiden. När jag kontaktade kliniken direkt för att försöka lösa det, visade hon ingen flexibilitet, jag fick varken boka om eller göra behandlingen senare och debiterades istället 999 kr.
Det som gör detta extra frustrerande är att Rebecka själv avbokade flera av mina tider i december med kort varsel på grund av sjukdom, utan att jag fick någon kompensation. Jag förstår vikten av avbokningsregler, men det kändes orättvist att jag som kund debiteras fullt ut när kliniken själva har avbokat flera gånger utan att visa samma hänsyn tillbaka. Jag hade hoppats på en mer ömsesidig hantering.
Personalen i övrigt är fantastisk, men jag är besviken på hur chefen Rebecka hanterade detta.